Gister voor het eerst mooie foto's van een item in de tuin gemaakt. Wat is dat een feest! Sinds we verhuisd zijn, genieten we enorm van onze tuin. Hiervoor hadden we alleen een klein dakterrasje. Gelukkig helpt dat feestje wat om de frustratie te vergeten. Yesterday for the first time beautiful pictures of an item in the garden. What is that a party! Since we moved, we enjoy our garden enormously. For this we only had a small roof terrace. Fortunately, that party helps to forget the frustration. Toen ik mijn blog van een nieuwe naam voorzag, heb ik ook de naam van de website aangepast. Precies op dat moment kwam ik erachter, dat Blogger de oude link niet doorstuurt naar de nieuwe. En er is geen enkele manier waarop dat kan worden opgelost. Grrr... want dat houd in dat ik heel veel van mijn volgers kwijt ben. Gelukkig niet op IG, maar wel in blogland. When I provided my blog with a new name, I also changed the name of the website. Exactly at that moment I found out that...
Welkom in mijn atelier!