Doorgaan naar hoofdcontent

Groot nieuws en kleine dingen / Big news and little things

Lieve lezers,
Zijn jullie er nog? Het is wat stil op mijn blog en IG-account. Ik heb er gewoon even de fut niet voor om te haken/breien of blogs te schrijven. Er is echt nog wel het eea wat ik jullie wil laten zien, maar... dit hummeltje is een kleine energievreter ;-). En daar zijn wij heel erg blij mee. Desondanks gaat bij mij alles even in slow motion.

Dear readers,
Are you still there? It's a bit quiet on my blog and IG account. I just do not have the energie to crochet / knit or write blogs. There is really still something I want to show you, but ... this little one is a little energy eater ;-). And we are very happy with that. Nevertheless, everything I do, is in slow motion.

15 weken zwanger, zo blij, zo bijzonder
15 weeks pregnant, so happy, so wonderful

Dan zijn het gewoon de kleine dingen, waar ik het meest van geniet.
Then it's just the little things that I enjoy the most.


Een kop thee, kaarsjes aan, een boek en de bank is voor mij...
Achteraan zie je een gehaakt kaarslicht staan. Die kreeg ik van de zomer voor mijn verjaardag. Ik houd van de sfeer van kaarsen, zeker nu het steeds eerder donker wordt.

A cup of tea, candles, a book and the bank is for me ...
At the back you see a crocheted candlelight. I got it from summer for my birthday. I love the atmosphere of candles, especially now that it gets darker and darker.


Maar dat niet alleen. Een heerlijke wandeling maken door het heuvellandschap onderin Limburg of Belgie maakt me ook altijd blij. En dan natuurlijk achterlatertjes meenemen en ophangen...

But not only that. A lovely walk through the hilly landscape at the bottom of Limburg or Belgium also makes me happy. And then of course bring back and hang up behind ...


Prachtig toch, dit uitzicht?!
So wonderful, this view?!


Of gewoon een relaxed ontbijtje met mijn man. En leuke, gehaakte pannenlappen. Het patroon komt hier vandaan.

Or just a relaxed breakfast with my husband. And nice, crocheted potholders. The pattern comes from here.

En nu weer rustig aan door met de andere projectjes. Tot later!
And now further in slow motion with the other projects. See you later!

Reacties

  1. Van harte gefeliciteerd met jouw zwangerschap, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig!! Van harte gefeliciteerd en genieten :-)
    Goed dat je even in de slow motion gaat, zwanger zijn is leuk en geweldig, maar kost ook energie.
    Leuke tijd gaan jullie tegemoet :) Leuke pannenlappen, bedankt voor het delen van het patroon én het grote nieuws. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat! Jij zal wel weten wat te maken nu ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. owwww zwanger!!!!! gefeliciteerd !!! wat een leuk nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op IG deed ik het ook al, maar dan hier nog een keer; van hárte gefeliciteerd! Lekker alles effe de boel de boel laten, je bent hard aan het werk om iets moois te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert! Ik vind het heerlijk om jullie reacties te lezen.
Ter info: boven aan mijn blog vind je de privacyverklaring. Als je een reactie achterlaat onder dit blog, ga je ermee akkoord om zichtbaar op mijn blog te staan, tenzij je anoniem reageert.

Populaire posts van deze blog

Lampionnen / Lanterns

Een paar dagen geleden liet ik jullie op Instagram een paar draadjes zien van een project waar ik mee bezig was. Iets wat ik jullie nog niet kon laten zien, anders was het geen verrassing meer. Inmiddels heb ik mijn vriendin blij kunnen maken en kan ik het ook met jullie delen. Ik vind ze zo leuk geworden. A few days ago I showed you on Instagram a few threads from a project I was working on. Something I couldn't show you yet, otherwise it wouldn't be a surprise anymore. I have now been able to make my girlfriend happy and I can also share it with you. I like them so much. Het werd zelfs nog even spannend. Ik had begin van de week lampjes besteld, maar zoals bekend is de post niet zo snel met pakketjes. En de zaterdag zouden we elkaar ontmoeten. Ik ging er al vanuit dat het niet meer ging lukken, maar zaterdagochtend kwamen de lampjes binnen. Ik kon ze er precies op tijd in hangen. Zo leuk. Dochterlief wilde gelijk zien hoe dat er in het donker uitzag. It even got exciting. I o

Sokken voor mijn nichtje / Socks for my niece

4 jaar geleden heb ik een paar sokken voor mijn nichtje gebreid. Toen was het echt een verrassing en waren zo ook nog echt te groot. Inmiddels heeft ze ze goed versleten en wilde ze toch wel graag nieuwe. Dus ik ging aan de slag. Zocht of ik nog dezelfde wol had. En ja, daar lag nog een bol van. Of ik daar genoeg aan had, wist ik niet. Ik hoopte van wel, maar helaas. Toch nog iets van de oude sokken moeten hergebruiken. Dus dit paar zal nog wel sneller verslijten. Maar ik heb mijn nichtje beloofd dat we een keer echte sokkenwol (dit is 100% acryl) gaan shoppen samen. Wordt vast een heel gezellig uitje. 4 years ago I knitted a pair of socks for my niece. Then it was a surprise and they were really too big. She has now worn them well and she wanted new ones anyway. So I got to work. Was wondering if I still had the same wool. And yes, there was still a ball of it. I didn't know if that was enough. I hoped so, but alas. Still have to reuse some of the old socks. So this pair will w

Afgelopen zomer / Last summer

Afgelopen zomer...  Last summer... Het was een periode van balans vinden vanwege een lage energie, maar toch wel veel willen doen. De ene dag lukte dat beter dan de andere dag. Zo startte ik met een kussenhoesje, maar eerlijk gezegd is het nog steeds niet af 😉. Gelukkig vindt dochterlief het nog steeds erg mooi, vooral vanwege de glitters... It was a period of finding balance due to low energy, but still wanting to do a lot. Some days it worked better than others. So I started with a cushion cover, but to be honest it's still not finished 😉. Fortunately, my daughter still thinks it's beautiful, especially because of the glitter... Deed ik mezelf een e-reader cadeau. En hoewel ik nog steeds het liefst een papieren boek in handen heb, was dit toch wel heel fijn om mee te nemen op vakantie. Inmiddels ben ik begonnen in de serie De Zeven Zussen. Wat een heerlijke boeken zijn dat. Heb jij ze al gelezen of lees je liever iets anders? I gave myself an e-reader as a gift. And althoug