Ja, weer een nieuw bericht. Ik sta soms versteld van mezelf. Wat ik tussen alle bedrijven door nog kan maken. Blijkbaar vind ik overal en nergens wel weer een gaatje om weer verder te haken. Zo heb ik tussen de andere knutsels door ook nog verder gehaakt aan het rokje. Voor het eerste bericht zie hier . Heerlijk aan de slag geweest. Ditmaal heb ik zelf een patroon gezocht en een beetje veranderd voor een band. Er was mij namelijk gevraagd om een band extra te haken. En ik had besloten dat de 2e band een andere wordt. De 2e band van het rokje wordt dan de 3e, enz. Dus was het even zoeken tussen patronen die ik nog had liggen. Maar daar zat niets bruikbaars tussen. Toen maar op internet gezocht. Hm, kon ik ook niet zo makkelijk vinden wat ik wilde hebben. Maar uiteindelijk, in een boekje wat ik al had gedownload, vond ik wat ik zocht. Uit dit boekje komt mijn patroon. Vrij te bekijken voor iedereen. En dit is het basispatroon. Ik heb de 'vlammen' dichter bij elka...
Welkom in mijn atelier!